Budowa maszyn drogowych Budowa maszyn drogowych

Recyklero - Skrapiarka UPSE-1000Recyklero - Skrapiarka UPSE-1000

Recyklero - Skrapiarka UPSE-1000 to uniwersalne urządzenie drogowe, łączące funkcje dwóch urządzeń: Recyklera i Skrapiarki.

 

 

ZASADA DZIAŁANIA RECYKLERA
Silnik spalinowy zabudowany na ramie urządzenia napędza poprzez pompę hydrauliczną silnik hydrauliczny, który wprawia w ruch obrotowy dwupłaszczowy bęben z znajdującą się w środku niego masą asfaltową.
W czasie kręcenia się dwupłaszczowego bębna masa jest podgrzewana za pomocą palnika olejowego.
Gotowa masa wysypywana jest poprzez otwór wysypowy bezpośrednio do przygotowanego ubytku drogowego lub taczki.

 

 

ZASADA DZIAŁANIA SKRAPIARKI
Zawarta między oboma płaszczami bębna emulsja asfaltowa podgrzewana jest tym samym co recykler palnikiem olejowym. Silnik spalinowy zabudowany na ramie napędza sprężarkę. Sprężarka napędza pompę membranową, która zasysa podgrzaną przez palnik olejowy emulsję asfaltową znajdującą się między dwoma płaszczami bębna do skrapiacza.
Sprężarka służy także do przedmuchania instalacji emulsji po zakończeniu pracy.

Wymiary
Wymiary : 
Długość L mm:5100
Szerokość B mm:2140
Wysokość H mm:2100
Parametry urządzenia
Parametry urządzenia : 
Masa własna kg:2300
Masa całkowita kg:3300
Ładowność kg (recykler):1000
Wydajność kg/h (recykler):2000
Pojemność ltr (skrapiarka):1000
Max. temperatura podgrzewania:150 st. C
Czas grzania wypełnionego zbiornika do 150 st. C:ok. 30 minut
Max. temperatura podgrzewania emulsji:ok. 70 st. C
Max. spadek temp. bitumu przy temp. otoczenia 15 st. C:1 st. C / h
Czas grzania wypełnionego zbiornika emulsji do 65 st. C:ok. 1 h
Silnik
Parametry silnika : 
Silnik wysokoprężny:YANMAR
Moc:7,5 kW (10KM) / 3000 obr/min
Rozruch:elektryczny
Pojemność zbiornika paliwa:6,5 dm3
Zużycie paliwa przy pracy ciągłej:200 g / KMh
Układ podgrzewania
Parametry układu podgrzewania: 
Palnik:olejowy
Paliwo:olej opałowy/napędowy
Pojemność zbiornika paliwa palnika:80 dm3
Zużycie paliwa przy pracy ciągłej palnika:11,2 kg / h
Uruchomienie palnika:elektryczne